Nie ma cię w internecie? Dla 70% społeczeństwa twoja firma nie istnieje….

Nie ma cię w internecie? Dla 70% społeczeństwa twoja firma nie istnieje….

 

Pozycjonowanie stron internetowych to obecnie jedna z najpopularniejszych form reklamy w Internecie. Dzięki zwiększeniu widoczności  danej firmy w wyszukiwarce Google zyskuje się dostęp do potencjalnych klientów każdego dnia. Jakie są najważniejsze korzyści pozycjonowania?

Czy wiesz, że…

Z wyszukiwarki Google korzysta ponad 97 % użytkowników internetu, co daje w Polsce około 17 milionów osób. Dzięki pozycjonowaniu strona zajmuje wyższe pozycje w wyszukiwarce, a tym samym: odwiedza ją zdecydowanie więcej osób. Ta usługa to idealny sposób na dotarcie do nowych klientów, którzy normalnie nie mieliby szans na znalezienie adresu strony i zapoznanie się z ofertą działalności mniejszych przedsiębiorców. Promując  stronę w wyszukiwarce znacznie wzrośnie liczba odwiedzin na stronie.

osób, które mogą być zainteresowane ofertą materiałów, usług itp. Optymalny dobór słów kluczowych sprawia, że reklama jest kierowana tylko do osób, które szukają produktów i usług, które oferujesz. Pozycjonowanie stron na dobrze dobrane frazy sprawi, że na  stronę firmy trafią osoby, które takiej właśnie oferty poszukują. To najlepszy sposób, żeby dotrzeć wprost do klientów zainteresowanych zakupem asortymentem z branży, której aktualnie poszukuje.


Twoje korzyści z włączenia usługi.
Ta już coraz bardziej popularna usługa, która nie zrujnuje zbytnio budżetu firmy może być kluczem w rozwoju działalności. Dzięki dobremu dopasowaniu słów kluczowych nie poniesie zbędnych kosztów promocji na frazy, które stanowią margines  działalności, a to pozwala osiągnąć dobre efekty w stosunkowo niewielkim budżecie. Co więcej, reklama skierowana bezpośrednio do zainteresowanych klientów takich jakimi są np firmy budowlane przynosi znacznie większe zwroty z inwestycji i przekłada się na większą ilość klientów i składanych przez nich zamówień na materiały. To wszystko sprawia, że pozycjonowanie stron w Google stanowi obecnie jedną z najbardziej opłacalnych form reklamy. Warto skorzystać z tej usługi specjaliści na pewno dobiorą odpowiednie frazy kluczowe i pomogą zoptymalizować budżet kampanii. To działanie to także skuteczny sposób na budowanie pozytywnego wizerunku  firmy. Dobrze dobrana strategia pozycjonowania sprawi, że link do strony będzie się pojawiał w wynikach wyszukiwania na różne słowa kluczowe. Nawet jeżeli klient nie od razu kliknie w odnośnik i nie przejdzie na stronę twojej działalności, to jej widoczność w wyszukiwarce sprawi, że użytkownicy zapamiętają nazwę firmy. Z czasem firma zacznie być kojarzona przez coraz większą liczbę osób, co przekłada się na jej rozpoznawalność i popularność wśród klientów w późniejszym czasie.
To usługa, która przynosi wiele korzyści: pozyskanie nowych klientów, wzrost ruchu na stronie, wysoki poziom zwrotu z inwestycji. Skuteczne pozycjonowanie wymaga doświadczenia i umiejętności, więc warto powierzyć je firmie, która może pochwalić się portfolio zadowolonych klientów.

 

Jak nas widzą tak nas piszą.

Form promocji przedsiębiorstwa w internecie jest przynajmniej kilka i na każdą z nich warto zwrócić szczególną uwagę. W pierwszej kolejności należy przedstawić stronę działalności gospodarczej.  

Warto w krótkiej i zwięzłej formie przedstawić charakterystykę przedsiębiorstwa. Należy zwrócić uwagę na cechy wyróżniające daną firmę od konkurencji, jednak bez prób atakowania czy krytyki – przedstawiamy wyłącznie  walory. Ceny, wiosenne promocje, dowóz gratis itp. usługa jaką jest pozycjonowanie stron Kraków na pewno się przyda.
Szata graficzna, unikalna charakterystyka i logo to główne elementy wizualne dobrze zaprojektowanej strony internetowej. Tych samych reguł należy trzymać się na portalach społecznościowych. Jako zdjęcie główne najlepiej wkleić logo firmy lub strony firmy.

Jeśli chodzi o portale typu Facebook nie należy również pozostawiać pustego miejsca na grafikę w tle. Jest to idealna przestrzeń na reklamę wizualną strony. Najczęściej wykorzystywana jest właśnie na umieszczenie podglądu graficznego strony internetowej lub publikację baneru reklamowego produktów/usług.

A co z pozostałymi zdjęciami? Wraz z rozwojem składu budowlanego można pokusić się np. o wrzucenie galerii zdjęć z pracownikami, jednak działań tych raczej nie należy stosować w początkach rozwoju. Można jednak na bieżąco dodawać obrazki promujące stronę, aby utrwalić jej wygląd i logo w świadomości klientów.
Jeśli wprowadza się zmiany na stronie, warto dodać artykuł, galerię czy wpis ,  wskazane jest, aby o każdej zmianie poinformować użytkowników Facebooka. W tym miejscu warto skorzystać z ciekawego rozwiązania, które skutecznie zwiększy zasięg opublikowanego przez nas postu. Wiele firm wrzuca gotowego linka, pod którym automatycznie.

Podsumowując: pozycjonowanie stron może być kluczem do furtki dla małych przedsiębiorców, którzy nie byliby w stanie zaistnieć bez Google.  Warto korzystać z udogodnień, które przyniósł nam XXI wiek i dobrze wybrać firmę, pozycjonerską- to od niej w dużej mierze będzie zależało jak bardzo wypromujemy swoją markę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *